saloua-en-france.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

"Be the change you want to see in this world"

Momenteel verblijf ik in Frankrijk voor 4 maanden voor een buitenlandse stage bij de organisatie 'Le Refuge'. Deze organisatie ondersteunt dakloze HOLEBI-jongeren die verstoten worden door hun familie. Le Refuge biedt deze jongeren financiële, materiële en emotionele steun aan.Tijdens mijn stageperiode krijg ik de kans om deze jongeren zo goed mogelijk te ondersteunen. Ik zal hun begeleiden met de obstakels die ze ervaren zodat ze stabiliteit kunnen vinden in hun leven en gewoonweg zichzelf kunnen zijn!

Op deze website kun je op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn stageperiode (27/02-9/06). Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Saloua

Reacties

Reacties

scholsleon22@gmail.com

Dag Saloua,

Blij te horen wat uw werkdomein allemaal inhoud.
Verhalen en foto's altijd welkom.
We wensen u heel veel moed om voor deze jongeren een beetje de zon te laten schijnen.
Succes, Saloua.
Groetjes.
Irma.


Ann Chorkawa en Ann Schotte

Fijn te lezen, dat je jouw blog hebt geactiveerd, wij zullen het zeker met veel interesse blijven volgen. LIeve groetjes en veel succes met jouw stage
De 2 Annen uit Genk

ares

Fijn fijn fijn en succes!

ares

Geen verhalen tot nu toe?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!